Mitt hår är kort :(


Hej bloggen! :D

Skoldagen gick extremt fort och jag var hur jäkla nervös som helst
över att jag skulle till frisören. Sista passet var ganska flummigt ändå.
Jag och några gick till tekniken och chillade och prata om lite "roliga" saker -.- haha
Efter det stack jag och Tina till frisören. Jag berättade att jag ville bli ljusare i hela håret.
Och hon sa att det kommer inte bli så himla mycket ljusare men ljus brunare.
Men det blev faktiskt riktigt ljust! Så jag blev ganska nöjd faktiskt.
Det är väldigt ovant just nu, känns konstigt att kolla sig i spegeln haha.
Men jag tycker att mitt hår är för kort :( Jag skrev ju tidigare här i bloggen
att jag skulle klippa av jätte mycket av håret. Men Hannah var lite busig och skojade bara (a)
Men det blev kort ändå..men det växer ut fort igen så! :)

Anledningen till att jag har solglasögon på bilden är att jag ser förjävlig ut idag!


Kommentarer
Postat av: C:an

finaste <3

2010-05-24 @ 21:20:03
URL: http://candycaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0