Jävla klant är jag!


Jag har varit så jävla trött hela dagen. Jag har typ halv sovit med datorn
i min säng och just nu mår jag sjukt illa. Fast det blev bättre när jag tog
mig något att äta! Om en kvart börjar Bella Tyra show jag gillar det mycket.
Till hösten blir det ju Kenza Tyra show, vet ni hur jäkla glad jag blev att läsa det?
Kenza och Tyra, kan det bli bättre? Dom bästa bloggarna. Och som alla vet
så är ju Kenza min förebild, och det är grymt kul att många säger att vi är sjukt lika.
Vet inte vad folk ser med när dom säger så. Men jag blir ju otroligt jävla glad iallafall :D

Imorgon blir det skola igen. Och efter det hem och vänta på Tina.
Sen åker vi in till stan för jag ska köpa......Just det jag kanske ska
berätta vad som har hänt. Nu lät det jätte hemskt när jag sa sådär.
Men jag tycker att det är hemskt. I förr går så satt jag i min säng med
datorn som jag alltid brukar göra. Jag var riktigt glad över en viss sak
och hade musik på och sjöng som bara den. Sen så får jag för mig att jag
ska sätta mig på ett annat ställe i sängen, så ah jag lyfter på röven och
sätter mig på något hårt och hör hur det knakar till. Jag kollar vad jag satte
mig på och det var mina underbara solglasögon, och det gick fan inte att laga dom.
Vet ni hur ledsen jag blev? Jag fick ett utbrott och skrek. Mina föräldrar tyckte jag
var typ dum i huvudet..men va fan, jag älskade dom solglasögonen!
Efter en dag så förstör jag dom, bra Hannah riktigt bra.
Så ja, vi ska åka in till stan så jag får köpa mig ett par nya. Jag kommer skrika som
fan om inte dom finns kvar. Vilket jag inte tror att dom gör!

Vilket roligt inlägg, om mina döda solglasögon haha.
Nej men jag är ju världens bästa bloggare, jag skriver om massa kul!
Var det någon som sa ironi? nej verkligen inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0