"Jaa tack"


Hejsan bloggen! :)

Skoldagen var bra. Kände mig bara lite ensam på ett pass för
alla hade typ i olika salar..så ingen var social med lilla hannah :(
Men sista lektionen var så jäkla rolig. Lenny är så himla cool, våran idol!

När vi slutade så gick jag Patrik,Carlberg,Marre,Nygren,Anton,Emil och Kenny
till våran gamla skola, vi skulle självklart dit för att träffa Olle.
Men vi hittade inte honom först..så då pratade vi med våran andra lärare vi hade.
Men sen så såg vi Olle, vi blev lite lyckliga då!
Sen så gick jag,Marre,Patrik och Nygren till ica och lite sånt. Patrik var tjock och skulle
äta pizza.. jag och Marre fick det som blev kvar, då blev vi minsann glada.
Dagen har bestått av att sagt "Lenny" och "Jaa tack" HAHA jag skrattar
så jag får ont i magen bara av att tänka på det.. sjukt kul!
Vi var även och kolla lite på när Carlberg hade innebandy träning,
någon släppte en sån där stinkbomb som stinker så sjukt äckligt
vi typ spydde och gick där ifrån haha! Jag har även varit Patriks och Marres
häst idag, hur coolt är inte det om jag får fråga? Lenny tycker det är coolt...

Tack för dagen pojkar, jag gillar er

Nu ska jag ta och kolla lite bloggar och sånt!
Sen ska jag duscha, inte för att jag orkar det men jag måste.
Jag vill ju ha lockigt hår imorgon. Första lektionen imorgon har jag
Hemkunskap, och då är det dags för prov. Jag ska laga mat!
Hur ska det gå? Hannah laga mat..herregud jag är fan nervös.
Nej men detta ska gå bra, jag är ju så jäkla duktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0