ett väldigt blandat och konstigt inlägg!


Jag tänkte blogga nu eftersom jag inte har tid till det efter dansen.
Jag ska nämligen skriva klart no:n och plugga till matte diagnosen imorgon.
Kul att man fick reda på det så tidigt, och bra att jag kan det.
Men diagnoser är ju inte så viktigt ändå, man ser ju vad man har och träna på.
Men grejen är att vi har det riktigt provet om typ två veckor. Och det är ett stort
matte prov, och a om man inte klarar det så vet jag inte riktigt vad som händer.
Så jag måste plugga väldigt mycket matte nu fram över..KUL! jag älskar matte.

Egentligen är det här ett ganska onödigt inlägg. Men det måste finnas sånna också!
Jag är så himla osäker över en sak...nej jag ska inte ta det här. Jag skulle inte ens
berättat att jag är osäker, kanske blir massa frågor och sånt då. Och det pallar jag inte.
För den här gången ska jag inte sabba allt..som jag alltid brukar göra! Nu jäklar ;)
eller något...

Andra avenyn hinner jag ju inte kolla på idag. Sorligt mycket sorligt.
Något sorligare är att det är sista avsnittet av det! Det skulle ju sluta i slutet
av maj men dom har tydligen ändrat sig dom jävlarna. Jag har följt andra avenyn
sen det började och jag har varit helt galen i det. Varför läggs en sån jäkla bra serie ner för?
Snälla, Andra avenyn kan väl få vara kvar? Vad tycker ni läsare om det här egentligen?

Igår såg jag en speciell reklam på tv, om att djävulsrally har premiär den 17 maj.
Vem ser man i en bil då tro? Jo självklart Johan Palm. Jag vet inte vad det blev med mig.
Jag började skrika och blev jätte glad..jag blev till och med tårögd och det kom några tårar.
VAFAN? det är inte likt mig, men det var likt mig. Jag drömde om honom i natt också.
Vilket som var hur länge sen som helst. Säger bara en sak jäklar va jag saknar honom ♥



Kommentarer
Postat av: karolina

vilken bikini är snyggast i det senaste inlägget ? :D

2010-05-06 @ 14:43:24
URL: http://iiheartfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0