Dagen var super bra (L)


Hej bloggen :)
Dagen har varit mycket chill får jag lov att säga alltså.
Det som har varit tråkigt är ju att vädret har varit bajs.
I skolan fick jag ryck på syslöjden. Va fan vill min syslöjd lärare mig?
Hon hatar mig, och jag ogillar henne också. Så ah, det blev lite tjafs gud va arg jag blev.
Jag hade tydligen gjort fel på en sak, men hon hade inte ens sagt åt mig hur jag skulle
göra det. Utan han bara sa ah du ska klippa det och bla bla bla. Sen får jag världens skäll
också säger hon att jag lärde mig det i trean. Då började jag prata med Patrik och typ blev
as förbannad. Sen säger hon surt " Va fan muttrar du om?" så fick jag lite mer damp.
ÅH jag var lite grinig efter det.

När Tina hade slutat och så, så blev det vidare till stan var ju tvungen att köpa solglasögon.
Dom på gina var ju självklart slut. Så jag blev ledsen..Men dom hade några liknande på bikbok. Bara det att glaset på solglasögonen speglar sig, och det störde jag mig lite på.  Men men jag köpte dom ändå, hitta inga andra men det blir super bra. Vi tryckte förjävligt mycket på mcdonalds..eller a nej inte så värst mycket. Men gott var det! Såg en fin person som jag inte prata med på länge, tror inte han kände igen mig haha diss där.
Sedan åkte vi hemåt till mig och typ dog i sängen, vi var otrolig trötta.
Tills vi kände att fan nu gör vi något! Så vi frågade om Patrik och Martin ville va med oss.
Och det är väl självklart att dom ville det. Mötte Patrik och vi stod på ica väldigt länge,
sen hämta vi Martin och så. Det blev att chilla i Tinas rum, eller ska vi säga i Tinas säng?
Ja det kan vi göra ;) Patrik var fett taggad på att göra kullerbyttor fan va han misslyckades haha. Men vi hade det sjukt mysigt och prata och skratta som bara den, sånt gillar vi!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-22 @ 08:30:33
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Evelina

det var så sjukt roligt när ann britt fick damp xD

jag har absolut inte lärt mig det och ingen har någonsin tjatat på mig om det men det verkar som att det kommer bli ändring på det nu ^^

2010-05-22 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0