8 Maj


Godmorgon på er


Jag vaknade lite för tidigt idag. Typ vid halv tio, men jag kunde inte somna om!
Då blev jag lite sur faktiskt..för jag är väldigt trött ändå.
Jag drömde en sån himla bra dröm. Bli verklighet tack! Det hade liksom inte
varit fel. Jag har luggigt nerbäddad i min säng och tryckt chips och choklad
nu på morgonen. Hur mysigt som helst ska ni veta...hade nog varit mysigare
om jag hade någon brevid mig ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske va med några?
Ja vi får se hur det blir. Egentligen måste jag skriva klart SO:n men det gör
jag när jag har lust och ork för det. Hjälp! det är dansuppvisning imorgon.
Vet ni hur nervös jag är? Jag brukar inte vara såhär nervös.
Vad har hänt med mig? Jo, det kanske är för att jag inte kan danserna. Kul!
Har inte alla kläder som jag ska ha heller..fan ja ja jag får fixa det på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0