6 Maj


Hejsan bloggen!
Hade orientering första lektionen. Snacka om att det var riktigt tråkigt!
Usch finns det något tråkigare egentligen? Jag gick i någon jävla sunkmark
så jag blev hur jäkla blöt som helst. Inte kul!
Matte diagnosen gick sådär, men trodde att det skulle gå sämre.
Men skoldagen gick fort riktigt fort. Äntligen fredag imorgon, det gillar Hannah :)

Om ett tag så ska jag dra in till stan med Andrew,Nicklas och kanske Patrik.
Men han är så tråkig och säger "nej vi drar till stan imorgon istället".
Men nej, det går vi inte med på. Men vi får säkert med honom ändå :)
Jag ska kolla efter ett par solglasögon eftersom mina gick sönder i kreta.
Så jag får se om jag hittar mig ett par fina! :)

Hörs senare. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O] (gör även gratis bloggdesign)

Sv: Tack så mycket för din röst:D Länken kommer inom några dagar! Jag vann och kanske var det tack vare dig;) Följ gärna min blogg med bloglovin så du ser när din länk kommer!

Ha en bra kväll

Kram

2010-05-06 @ 16:46:30
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0