22:13


Nu ligger en mycket trött Hannah i sin säng och lyssnar på Eric Saade.
Jag ska strax gå och tvätta bort sminket och gå och lägga mig faktiskt.
Börjar 10.15 imorgon, ingen vanlig skoldag inte. Utan vi har orientering.
Har ni någon aning om hur jäkla taggad jag är på det? Så jävla taggad är jag..eller inte.
Men jag cyklar till Moberg så jag är hos han kvart i tio. Sen cyklar vi iväg till Kilene!
Blir att orientera med Andrew, för vi är så jäkla bra att orientera tillsammans.
Jag behöver bara gå efter honom haha :) Efter orienteringen vet jag inte vad det blir riktigt.
Men något ska jag väl ta och hitta på. Hoppas ni haft en bra dag så hörs vi imorgon, kram! ♥

M i n  f i n a  f i n a  b ä s t a v ä n ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0