2 Maj


Hej allihopa!


Åh gud vilket härligt väder det är ute idag! :)
Är det fint hos er också? Det hoppas jag att det är för här är
det sjukt jäkla skönt. Var till stan förut med pappa,Lukas och Rasmus.
Vi köpte en ny grill och sånt att grilla och sånt där. Så nu ska det grillas!
Det är så jäkla efterlängtat, åh så gott det ska bli.
Så om ett tag ska jag sätta mig ute med datorn och bara ta det lugnt.
Spela lite fotboll med min bror och tremänning tror jag det blir också.
För det vill dom säkert göra!


Var ju tvungen att köpa Bobbys hårspray eftersom att alla bloggare har en sån!
Och då är ju frågan är det verkligen så bra som den sägs att den är?.....


Och ja, hårsprayen var verkligen as bra! Den rekomenderar jag verkligen.
Förlåt för bilden..jag fastnade inte riktigt på kort idag.

Kommentarer
Postat av: c:an

Bobbys hårprodukter är verkligen super ! :)

själv har jag gelen ;) grymt bra !

2010-05-02 @ 20:18:57
URL: http://candycaan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Bobbys produkter är bra! ^^

2010-05-04 @ 19:59:24
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0