16 Maj


Hej på er! =)

Min dag har varit mycket bra!
Det har blivit att sett ganska mycket film dom här dagarna man varit ledig.
Och det har varit otroligt skönt faktiskt. När Tina kom till mig gick vi ner till
centrum och köpte chips, godis och klubbor. Eller ja, jag köpte klubbor.
Tina kaxade lite på dom först...sen så våldtog hon min klubba.
Vi kollade på bring it on all or nothing, den filmen är faktiskt bra! :)
Har sett den väldigt många gånger kan jag tala om för er.
Men dagen har varit mys. Dagarna blir så himla bra om man är med sin bästa ♥

Imorgon ska jag med Tina till stan, för hon ska klippa sig och slinga håret!
Jag kommer sitta och plugga matte medans hon blir fixad hehe.
Efter Tina blivit fin i håret då blir det att shoppa som bara den! :D
Länge sen nu tycker jag. Och nu jäklar ska jag shoppa bra också...vilket jag inte brukar göra.
För jäklar vilket shopping humör Hannah Hamberg är på! :D
Just det, kanske ska säga att vi har studiedag också. Så ni inte undrar varför jag inte går till skolan haha.
Men det blir att gå upp väldigt tidigt. För tjugo över nio går bussen, skjut mig eller något?
Nej......jag ska shoppa då ska ingen skjuta Hannah inte.
Men dagen kommer bli riktigt rolig tror jag på, för jag och Tina är mycket roliga av oss ;)

Nu är det dags för film igen haha. Beck- levande begravd blir det.
Ja vi får väl se om den är bra. Men jag bloggar efter stan imorgon.
Kram på mina söta bloggläsare ♥

Bild från i fredags, Patrik får håret plattat!
Vilket han borde ha oftare, för jäklar så snygg han blev ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0