vet..skulle bara dubbel kolla

melodifestivalen sög förut, vadå crucified barbara inte gick vidare?
fatta va arg jag var då..så jäkla bra är dom ju.
blev även en hel del damp med tina på msn.
vi pratade om allt möjligt men framförallt om yehya! HAHA
hon dog av skratt typ hela tiden vilket hon inte ville.
men när jag väl är flummig, kan jag inte sluta.
"vet..skulle bara dubbel kolla"
jag saknar min tina gribergggggg

ska snart ta och sova, bara läsa bloggar och spela lite hihi.
ska till bergvik imorgon med mamma.
får se om hon är snäll så kanske jag får köpa något (a)
jag vill ju ha en as söt tröja från carlings hehe.
shit, det är redan söndag imorgon.
hatar söndagar, åh vad jag hatar det.
måste söndagar finnas? nej det tycker jag inte. måndagar kan också dö!

godnatt sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0