8 mars

Hej på er!
när jag vaknade imorse var jag jätte pigg
vilket jag blev väldigt förvånad över.
men jag såg att det var jätte sorligt ute så
jag blev så himla glad, jag fick vår känslor på något sätt!
bara snön försvinner så blir det ännu mer vårkänslor.
och en aning varmare ute såklart :)
skolan var väl sådär idag..kunde varit mycket bättre.
men det var kul att träffa alla igen.
jag, julia och kenny fick ett skrattanfall på en lektion.
vi satt och sjöng massa saker och typ dog.
"fröken raskar över isen" ja, det dog vi till flera gånger kan
jag tala om för er, ganska dålig humor ändå.

nu ska hannah ta och städa sitt mycket stökiga rum.
sen sätter jag mig framför tvn och glor lite.
ska även plugga no, men provet är inte sådär jätte stort.
vi har det tills på torsdag, om typ ljud!
men jag ska plugga på as bra till det, ett vg kan jag ju satsa på :)
vilket jag aldrig får...men ganska nära vg ändå!

jag bloggar mer senare, puss på er! :)


Kommentarer
Postat av: Rääääääv

det var faktist lärarn röker under isen/spisen xD

2010-03-08 @ 17:23:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0