somewhere nice we can be alone

jag sitter och lyssnar på musik. och känner mig ganska danssugen.
men jag vet inte om det är dans eller inte idag.
jag är ganska taggad inför påsklovet också, gustafsvik hihi ♥
massa med roliga saker kommer man hitta på!
hoppas att det blir som man tänkt sig också.
kollade på top model nyss också, men jag har ju sett alla säsonger flera gånger.
så det är inte så kul att se dom igen...så jag gav upp haha.

jag är otroligt glad över att jag mår bättre nu. för fyfan vilken huvudvärk jag hade!
haha igår kväll så slog jag i min fot i dörren, så min tå är typ hur jäkla blå som helst.
det gör så himla himla ont. jag är lite klumpig av mig :(

bild på dom nya tightsen, visst är dom fina? :)
dom hade varit mycket finare om man hade en aning smalare
och finare ben men man kan inte önska sig allt!



Kommentarer
Postat av: matilda

snygga tights, ja ! vilken affär?;)



åååååh huvudvärk är superjobbigt.. <3

2010-03-31 @ 19:33:39
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0