26 mars- en mycket bra dag!

Hej på er !

sista dagen på praoen var ju idag, och jag vill verkligen tillbaka dit.
alla är så söta,speciellt alla killar åh va söta dom är.
och det sa vi självklart till en tjej i den klassen vi praoa i.
hon trodde då att vi var kära i några killar det, så hon sa det till dom killarna.
så dom trodde självklart det också, hahaha så jäkla kul var det.
vi gjorde flera planeter och sånt! och sen vid tio över ett när vi skulle säga
hejdå till alla så brydde sig ingen. jag blev lite ledsen i ögat då!
det var en speciell kille jag tänkte leta efter och säga hejdå.
men jag tror han gömde sig för mig faktiskt, haha.

sen så gick vi hem till cia, och skrev ut en sån där sak om att vi
hade reserverat platser på bion. men dumma som vi är glömmer vi lappen.
men ah det gick ju bra ändå så :) men innan det så gick vi ju runt på stan
och så, jag köpte mig ett rött nagellack,en svart rosett till håret (y)
ni kanske märkt att hannah älskar rosetter? :D
men vi var och provade skor ett tag också, och så åt vi självklart på mcdonalds.
sen typ efter vi hade ätit gick vi och köpte en munk. vadå tjocka?
jag blev äckligt mätt och höll på att spy. och på bion köpte vi en stor jävla
popcorn, så ah jag mådde liiiiiiiiite illa.

sen när vi skulle åka hem så var det en timme kvar till bussen skulle gå.
för att dom var sena med att sätta på filmen. ah just det, kanske ska
säga också om filmen var bra. alltså ah den var väl rätt okej,
ingen film jag skulle rekomendera men. det var rolig, man skratta väldigt
mycket iallafall...eller ah jag och cia :) sen när vi skulle hem så var vi rädda.
det var mörkt och läskigt, vi typ sprang när vi gick haha så söta så.

Vadå snygga skor? ge mig...snälla?



Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga skor

2010-03-27 @ 20:45:24
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0