22 MARS

Hejjj!
kom hem för ungefär en halv timme sen.
och dagen har varit ganska bra faktiskt :)
först när vi kom dit så typ kolla alla barn på oss
som vi vore dumma i huvudet, var lite små läskigt.
dom hade typ samling första timmen och sen eget arbete.
så då räckte dom upp händerna och ville ha hjälp och så.
så då fick jag och cia hjälpa till även fast vi inte fatta något haha.
sen så var det typ rast, och vi lekte någon lek med dom ute då.
och jag ångrar en sak jävligt mycket haha, en tjej såg att jag hade
johan palm som bakrundsbild så berättade jag att jag hade träffat han och så.
alla blev helt galna, sprang runt och skrek och hoppa av glädje
"HANNAH HAR TRÄFFAT JOHAN PALM" det blev ett väldigt tjat om det
hela dagen, och speciellt när dom fick reda på att jag hade träffat han
tre gånger och att jag hade pussat honom. det tyckte dom var svin coolt.
jag är typ deras idol eller något , haha.

sen så delade dom på mig och cia, vilket som var riktigt tråkigt.
men efter en timme så skulle vi "vara med" på gympan.
så vi satt och kolla på och skrattade och var lite små flummiga.
det roligaste var nog "annars åker du på stryk" och "falukorv"
HAHAHA riktigt kul! det var en liten pojke som var äckligt
lik johan när han var liten..åh gud så söt han var.
jag och cia satte oss vid honom när vi skulle äta mellanmål
då satt han och prata med en annan kille om harry potter, as sött :)

vi trodde ju att vi skulle få sluta klockan ett, men nej vi fick sluta tre.
men på fredag får vi slutar klockan ett, riktigt skönt :)
hahaha nu när jag sitter och pratar om fredagen så kom jag och tänka
på när vi satt och åt så frågade en tjej hur länge vi skulle praoa.
då sa jag och cia sista dagen är på fredag, då sa en kille.
"åååååh jag längtar tills på fredag" jahaaa tänkte vi då.



Kommentarer
Postat av: natasha

Söta bilder på dei :) Kolla gärna in mitt senaste inlägg och lämna gärna en kommentar, need your help! KRAM!

2010-03-22 @ 17:04:07
URL: http://ndiamond.blogg.se/
Postat av: http://ebbaviktorianilsson.blogg.se

hej & svar! :D

Jag har träffat johan i mjölby då, en gång när det var upptränande där, stod längst fram & köade från klockan 9 till 1 på dagen :D

han är riktigt underbar!

2010-03-22 @ 20:43:24
URL: http://ebbaviktorianilsson.blogg.se/
Postat av: sanna

söt blogg! :)

2010-03-22 @ 20:50:45
URL: http://sannakrouthen.blogg.se/
Postat av: Albina

Fina bilder! :)

2010-03-26 @ 15:00:59
URL: http://biinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0