du är olika i sånnafall!

jag och tina tryckte självklart pommes frites förut.
vi mådde nästan lite illa efteråt för det var så mycket
sås på det, haha. sen gick vi till ica och kollade på hårfärger igen.
och jag ska nog färga håret..men jag är jätte rädd att det typ ska
bli orange eller något, eftersom jag ska ha det ljusbrunt!!
men ja ja, jag får väl chansa lite
;)
men sen så spelade vi lite spel, självklart vann jag på monopol haha.
jag åt även upp min kompis! 
:( haha
och just nu ligger tina i min säng och är väldigt övertrött
och nu ringde det på hennes mobil och det tycker hon var spännande.
det visade sig vara nygren! lite sådär små trevligt
:)
och jag måste bara säga att vi DUGER tydligen inte..dumma :(
kram på er! <3



Kommentarer
Postat av: S A N N A

SV: Livenation.se :D

2010-03-01 @ 20:46:20
URL: http://ssannastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0