johan palm. när får jag vara nära dig igen?

det är ett halv år sen jag träffade honom.
när jag märkte att det var det, så högg det tag i mig.
jag börjar tänka, när kommer jag få träffa honom igen?
den där killen som fick mig att må skit bra genom musiken
och hans otroligt fina leende och skratt.
saknaden gör så himla ont, men ibland tänker jag inte på det.
jag försöker tänka bort det..och det går faktiskt ganska bra ibland.
men direkt när jag ser bild på johan eller någon intervju
eller vad som helst, så blir jag tårögd och tänker fan så jag saknar honom

visst är han vacker? ♥


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

:))

allt bra annars? :]

2010-03-27 @ 12:27:29
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0