godnatt!!

kollade som sagt på andra avenyn förut och jäklar
så spännande det är alltså! kollade även på family guy förut också
hihi bara för hannah är lite nörd i det. men nu har jag nyss plattat
håret eftersom mitt hår blev lockigt av flätan som jag haft idag.
så nu är det dags för hannah att sova! :) är trött som bara den
så det ska bli så himla skönt att sova. jag ställer klockan på halv sju,
och sen går jag upp och gör mig iordning och om jag hinner så
reserverar jag bio biljetter på morgonen också!
imorgon behöver jag inte cykla bort dit, utan min pappa kör mig.
typ världens snällaste eller nått! ♥ men det jobbigaste är att jag måste
gå hem då inte kul inte, men men.

imorgon tror jag vi skulle hålla på med och fixa planeterna
dom skulle även ha gympa imorgon så jag och cia skulle väl
vara med lite...fast ah tror vi kommer sitta mest och kolla
på som vi gjorde sist! :)

bloggar när jag kommer hem imorgon. kram på er!



Kommentarer
Postat av: maria

jättesöt bild!

2010-03-25 @ 07:34:13
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0