andra chansen!

Om ett tag börjar ju melodifestivalen andra chansen.
jag ska väl små kolla lite tror jag! :)
dom som ska sjunga idag är väl inte sådär skit bra.
den enda låten jag tycker är bra är heaven or hell
med Crucified Barbara! annars är dom andra dåliga.
finalen är ju nästa lördag, och jag hejar självklart
på salem al fakir, keep on walking är en sån jäkla skön låt.
åh va jag älskar den! trodde aldrig jag skulle älska någon låt
som varit med på melodifestivalen men låten är för bra!!



vilka två bidrag vill du ska komma till finalen?

Kommentarer
Postat av: Nikki

SV: tack! =) jag mår bra, själv?

2010-03-06 @ 20:40:49
URL: http://nixie.blogg.se/
Postat av: Hej

2010-03-07 @ 14:30:28
Postat av: Sandra

Hej

Jag tycker att orsa spelmänn eller jessica andersson ska vidare. Jessica för en underbar låt och Orsa spelmänn för något som verkligen är svenskt.

2010-03-07 @ 14:32:10
URL: http://urrensning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0