31 mars

Godmorgon på mina underbara läsare!♥
när jag vaknade i morse så kunde jag knappt öppna ögonen
och mitt huvud gjorde så jävla ont, jag hade nog något migrän aktigt.
men jag gick och och tog mig en alvedon och åt lite frukost
för jag tänkte att det kanske skulle gå över. vilket det inte gjorde!
så idag blev det ingen skola för mig, men det är bra att jag inte missar
alls mycket eftersom detta är sista skolveckan sen är det påsklov.
är ju sista dagen imorgon, och det är typ en halv dag kan man säga.
men jag sov tills nu så nu mår jag as bra :)

men jag ska snart lägga mig och kolla på andra avenyn, åh det är så himla
spännande nu!! när min mamma kommer hem så har hon köpt med as fina thigts
till mig, tycker jag var jätte snällt av mamma
ikväll är det nog ingen dans, vilket som är tråkigt!

tror det var dom hon köpte. när jag provade dom var dom grymt snygga iallafall!
ser dock inte värst fina ut på bilden...men det är dom :)


Kommentarer
Postat av: S A N N A

SV: Det är köpt här i Vingåker på Factory Outlet

faktiskt, haha. Brukar aldrig hitta nånting där! (=

och TACK! <3 allt bra med dig ?

2010-03-31 @ 16:07:53
URL: http://ssannastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0