27 mars

Hej bloggen!!
jag vaknade av att jag reste mig upp fort som fan
och typ fick panik, för jag trodde det var fredag och tänkte
jävlar jag glömde ställa klockan. men sen så såg jag att
det stod lördag på mobilen, så då blev jag glad!
hela veckan har jag luggit halv vaken och trott att det var
helg. så den här känslan jag fick i morse var grymt mycket bättre haha.
men som sagt, vaknade vid ungefär kvart i tio tror jag.
och då frågade pappa om jag ville med till stan, han skulle kolla tv
och lite sånt. så då gjorde jag mig i ordning! och nu har jag nyss kommit
hem och snart ska jag äta mycket god mat. köpte mig en tidning förut
också som jag ska snart sätta mig och läsa :)
men nu ska jag räkna rösterna och snart får ni reda på vem som vunnit.
spännande va? :D

vadå det ser inte ut som att jag har mascara på första bilden?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0