25 mars

Hej bloggen :)

fick skjuts till praoen idag vilket som var riktigt skönt.
vi räknade matte typ hela dagen, blev rätt trött på det ja.
på rasten hängde vi självklart med dom söta killarna.
dom brottades och typ slog varandra, hahaha.
och det är två killar som är så fina, så jäkla fina.
dom går liksom i tvåan och är sjukt fina.
fatta va snygga dom kommer bli när dom blir äldre!
innan jag åkte till praoen så reserverade jag bio biljetter.
jag fick tillbaka mail och sånt om att jag hade reserverat dom.
men när man går in igen och kollar så är inte dom platserna upptagna?
as konstigt, blir förjävligt arg om det skulle börja krånga imorgon
när jag och cia ska hämta våra biljetter.

när vi hade slutat kom mamma och hämtade mig så åkte vi till bergvik.
jag var sjukt hungrig när vi gick i alla affärer. höll på och dö ett tag!
men sen när jag kom hem så åt jag våfflor, då blev jag glad.
jag ska visa er det jag köpte idag om ett tag :)

lite senare ska jag duscha, och vid nio blir det bella och tyra show.
paow tror jag gästar där idag. eller så är jag helt ute och cyklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0