24 mars

Hej bloggen! :)
förlåt för sen uppdatering, har bara inte orkat.
dagen gick väldigt fort idag med. först så gjorde vi mera planeter
sen så var det rast, jag frös en hel del svin kallt ute ju.
sen så jobbade dom och vi fick såklart gå runt och hjälpa dom och sånt.
tycker det är jätte kul faktiskt :D sen så var det lunch och efter det hade
vi rast, jag och cia skulle boka bio biljetter vi tänkte ju se remember me.
men den går bara halv tio, och då kommer vi hem as sent och vi har ingen skjuts
så nej det går ju inte. sen så hade dom matte, så vi fick rätta matte läxor
också sen jobbade dom i sin mattebok så då fick vi hjälpa dom lite.
och ja efter det slutade dom, men sen var det dags för fritids.
några fick vara inne och göra våfflor, så  jag och cia stannade ju självklart
kvar inne..då är ju frågan blev våfflorna goda? ja det blev dom verkligen *host*
vi fick faktiskt sluta en halv timme tidigare, då blev vi att glada :)

jag tänkte nyss boka bio biljetter, men det blir ju krångel igen såklart.
det står att man måste hämta bio biljetterna imorgon, och mina föräldrar
ställer inte upp och hämtar dom där biljetterna, lata eller vadå?
dom har ju fan en bil! men annars får jag och cia boka dom imorgon
om inte det är många som bokat ikväll, för då får vi väl ta och hämta dom
där biljetterna imorgon då. kanske ska säga också att det blir att kolla på filmen
farsan då, haha det verkar ju super rolig! :)

tina var inte i skolan idag, för hon var sjuk! :(
så ja det blev ju ingen tina idag. vilket som var mycket synd.
saknar henne otroligt mycket, och kommer inte träffa henne för ens nästa vecka.
men jag ser sjukt mycket fram emot påsklovet, då ska jag och tina hitta på massor
med roliga saker, åh va jag älskar den där tjejen!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jodå det är bara bra med mig:)

Din blogg var också fin, du verkar gilla Johan Palm

2010-03-24 @ 16:53:10
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0