23:18

Hockeyn var verkligen super kul! =D
måste verkligen göras om.
men i början kände jag mig en aning förvirrad.
jag frågade tina konstiga frågor och hon typ suckade
så då förstod jag att hon tyckte jag var dum i huvudet! haha
jag gjorde ganska mycket bort mig också, man skulle typ
ställa sig upp och sjunga också var det några snett framför
oss som typ ställde sig upp tidigare än alla andra.
också skratta jag jätte mycket och sa "haha va fan ställer dom sig upp då"
typ dom som sitter vid mig börjar kolla på mig.
sen börjar alla resa sig upp, det var då jag fatta att man skulle stå upp!
jag och tina diggade till musiken en hel del, haha.
i början så typ gömde vi oss från kamerorna..men till slut glömde vi bort det.
matchen blev 5-2 till färjestad, ELLERHUR TINA? :) hahaha
fick också panik en gång när pucken typ höll på att åka över nätet över
mig och tina...jag slängde mig över tina och typ skrek.
när det var slut så gnällde tina över att hon ville ha korv.

tina: åååååh jag vill ha korv!
hannah: men köp då.
tina: jaa, det är ju ett sånt där korvstånd där! heter det så? korvstånd.
hannah: men du....

"han ville nog sälja korv till dig tina"- hannah

det var något hannah och tina skratta en hel del till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0