22:18

Det har blivit riktigt dålig bloggning idag!
men har ju varit borta och nu på kvällen
har jag faktiskt inte haft något att skriva.
och jag tycker inte direkt att det är värt att
bara skriva något som man inte ens behöver skriva
då blir det mest flumm och då har man slösat tid.
men detta blev kanske ganska flummigt ändå?
nej jag vet inte.. men iallafall nu ska jag börja skriva nått.
Jag sitter i min säng,vilket det känns som jag alltid gör när
jag sitter och bloggar. jo men det gör jag nog!
iallafall,jag lyssnar på lady gaga och byter lite då och då
till johan. imorgon fyller han år, 18 år. gud han blir en stor pojke!
jag sitter också och hoppas på att jag och tina kan åka
och se lady gaga den sjunde maj. det hade varit lycka det!
att få uppleva det skulle inte vara dumt inte.

Imorgon ska jag sova riktigt länge.
känner att jag måste sova ut lite, det behöver jag.
blir även att va med tina, och hon ska nog färga håret på mig.
får hoppas att det blir bra, hon är lite små rädd att färga håret! ;) haha
fast jag slår vad om att det nog är jag som kommer sitta där livrädd.
jag vågar inte ta så mycket ljusare färg än vad jag har på håret nu.
för jag är rädd att det kommer bli en konstig färg.
känns som jag skrev det här nyss? aja men jag ska iallafall
färga typ samma färg som jag har nu. inte mörkare som jag brukar färga det!
men det blir säkert bra, tror jag.

detta blir det sista inlägget för idag.
bloggar mer imorgon,då det blir mycket mer bloggning
och en mycket gladare och piggare hannah!
kram



Kommentarer
Postat av: Emma

hej nu är det frågestund på bloggen, du får fråga vad du vill:D

Till höger på bloggen finns en ruta där det står:bloggsvar, skriv din fråga där så svarar jag där och sen lägger jag upp frågan på bloggen :D

ANONYMT

2010-03-02 @ 22:43:01
URL: http://domandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0