22:11

ligger här i min säng och hostar som bara den!
har mått riktigt dåligt idag..väldigt jobbigt.
var ju som sagt med pappa på 4 sound rean förut.
det var galet vill jag lova, trångt som fan och alla var galna.
ville där ifrån direkt...men det blev en halv timme eller längre.

kollade nyss på bella & tyras show! gillar det mycket faktiskt.
denna gång laggade det inte..eller jo en gång. men då fick jag starta om det bara.
tyckte väldigt synd om bella ett tag, hon var nära på att visa
ena bröstet fatta vad synd om hon skulle göra det.
nu ska jag lägga mig och kolla på andra avenyn sen så ska jag ta och sova.
skola blir det imorgon, redovisning på tekniken! det är en liten liten redovisning
så det är ingen fara! :) efter skolan blir det stan med cia, här ska shoppas! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0