22:08

här sitter hannah med datorn och har typ kollat på
bella & tyras show..vet inte vad jag ska säga.
det hackade HELA tiden! jag blev så jävla arg och typ
satt och skrek, så jag gav upp jag stängde av skiten!
va fan, om dom ska ha det live på en webbtv så ska
väl det fan ta och funka? för det första så kunde man inte
komma in på blondinbellas blogg, och inte tyras heller.
men eftersom kenza var gäst så gick det att kolla där!
nej, men jag blev fett jäkla irriterad.

jag ska snart ta och duscha..egentligen orkar jag inte.
men det måste jag ta och göra. sen ska jag lägga mig
och kolla på andra avenyn, åh va jag har saknat det! ♥
sen ska jag sova för nu känner jag hur jäkla trött jag är.
fredag imorgon, riktigt gött måste jag säga.
vet dock inte vad jag ska hitta på, men jag kommer på något.

godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0