21:53

Kom nyss hem från mina tremänningar!
liam gav mig en jätte fin teckning som jag glömde kvar där.
han hade kakor i en burk där man hade pennor i och fråga
mig hela tiden om jag ville ha kakor. när jag sa nej tack blev han
ledsen och sa "men du kan ju ta en jätte liten bit, det smakar faktiskt
lite hallon,jordgubb och kaka" haha sådär höll han på ett bra tag.
världens sötaste unge vill jag lova! och när jag skulle gå så gav
han mig en jätte stor kram och pussa mig jätte mycket och sa
"ååh jag älskar dig jätte mycket" jag blev så himla glad då.
han är min lilla skit unge, åh va jag älskar honom ♥

Nu ligger jag och kollar på wallander..den svaga punkten tror jag den heter.
och den verkar verkligen inge bra, så jag kollar lite då och då.
men jag borde ju plugga vilket jag inte gjort idag.
men jag gissar på att det inte kommer att hända..för jag orkar verkligen inte.
jag orkar inte med något alls just nu! jag vill bara stänga in mig på rummet
och lyssna på bra musik, och sova..sova bort dagarna ungefär.
men nej imorgon blir det skola igen, helgen gick äckligt fort.
men går bara en vecka sen blir det prao i en vecka.
sen skola i en vecka till, sen blir det påsklov! jag längtar, som bara den.

Oj, blev lite väl många youtube klipp idag..men det gör inget! :)
tack salem för din fina fina musik, charmiga kille ♥
 man blir glad av att bara kolla på honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0