20:44

färgade håret förut och det blev mycket lyckat!! :)
efter jag hade gjort det åkte jag och handlade lite med familjen.
försökte leta efter någon bok på bokrean men allt var typ
utplockat och det fanns bara dret böcker kvar.
men en frida-tidning blev köpt iallafall, så jag ska väl ta
och läsa den lite! :) gjorde nyss hamburgare blev mycket gott.
ikväll ska jag vara lite social med min familj.
känns som jag bryr mig lite för lite om dom, och det ska man ju inte göra.
familjen är mycket viktig!! så det blir lite mys med chips och så.
jag och min bror vill se family guy hehe, vi försöker lära pappa
att family guy är bäst i världen..men han älskar det lite i smyg tror jag :)
ha en bra kväll! ♥

typ världens skönaste bild! :)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-04 @ 21:14:18
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0