19 mars

Hej bloggen!
dagen började med att jag hade så jäkla ont i huvudet.
men jag tog mig en alvedon och en smörgås vilket jag aldrig brukar
göra på morgonen..äta frukost alltså! och jag märkte att det är väldigt
bra att äta på morgonen, man mår så himla mycket bättre då under dagen.
skolan gick otroligt fort, jag och julia var duktiga på slöjden (y)
vi kollade på i am legend på engelskan, will smith "dog" hahahaha.
efter skolan blev det som sagt stan med cia! det var mycket kul vill jag lova.
vi skrattade som vanligt till typ allt, hände massa konstiga saker.
så min dag har varit toppen! :)
om ett tag ska jag lägga mig och kolla andra avenyn,för orkade aldrig kolla
det igår så jag gick faktiskt och la mig kvart över tio! vilket som är riktigt stort.
men innan det så ska jag äta, tacos blir det riktigt gott.
är även lets dance ikväll, men ah jag gillar inte det speciellt mycket.
men jag vill vara lite social med min familj, orkar inte sitta och ruttna bort framför datorn.
vilket det kändes som förra helgen! och då gick helgen äckligt fort..och det är ju inte bra.
just nu håller jag på och laddar min kamera, ska snart ta kort på det jag köpt.
så bilder på den kommer om en stund , puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vilken fin blogg!

2010-03-21 @ 16:34:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0