15 mars

Hej bloggen! =)
dagen gick väldigt fort.
moberg var konstigare än vanligt idag.
han sa as sjuka grejer, jag var lite rädd för honom.
pluggade lite so i skolan också! det är ju bra.
fast nej...jag pluggade inte alls mycket.
efter skolan så gick jag,kenny,nygren och tim till pekås och sen vidare till ica.
jag blev jätte deprimerad när jag märkte att jag hade tappat en tia.
jag tyckte synd om mig själv då..vilket dom inte gjorde!
men som tur var hade jag ju en tia kvar, eftersom jag hade två haha.
så hannah köpte sig en choklad som jag sitter och trycker nu.
också dricker jag ju självklart coca cola (y) ett riktigt beroende ska ni veta.
men nu ska hannah plugga på riktigt så jag bloggar senare puss ♥






Kommentarer
Postat av: TORSTEN

ja du är lite elak du!

2010-03-15 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0