14 mars

Godmorgon bloggen!
varit vaken ett tag nu så jag har bara suttit här och kollat runt lite.
ska snart ta och duscha,städa och lite sånt!
efter det blir det att sätta sig ner och börja plugga.
om ett tag blir det nog veckans blogg igen, så ni som aldrig kom
med eller ni som inte hade chansen att anmäla sig. Nu har ni en chans! :)
men det blir någon gång i slutet av veckan skulle jag tro.


Jag har inte kommit över det här än..varför vann han inte?
jag gillar salem väldigt mycket, björn också för den delen! ♥


Kommentarer
Postat av: Tiffany svarar

sv :

eric etta

salem tvåa

anna, stanna hemma!

2010-03-14 @ 14:07:36
URL: http://upss.blogg.se/
Postat av: Tiffany svarar

sv : ...:O skojar du ? Eric hade mest utstrålning utav alla. Även om man inte gillar hans röst kan man inte förneka hans utstrålning. Hur charmig får man bli lixom ;) Nepp där håller jag inte med dig.

2010-03-14 @ 15:40:38
URL: http://upss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0