10 mars

Hej bloggen!
har mått sjukt dåligt i dag i skolan..vet inte riktigt vad det var med mig.
men jag typ frös,hade ont i huvudet och var hur trött som helst.
jag ville bara hem och sova, och det vill jag nu också!
men det kan jag inte göra, för att jag måste plugga.
sen så är det träning från sju till nio och sen ska jag yttligare hem
och plugga på som bara den! så imorgon kommer jag säkert vara död eller något.

men enda sen jag kommit hem från skolan så har jag pluggat faktiskt.
har väl inte gått sådär jätte bra, men det är inget stort prov!
har även redovisning imorgon på något jag inte har gjort något på?
så hur i helvete kan jag kunna redovisa då? vi fick typ en lektion
på oss i måndags att skriva om någon artist eller grupp och översätta
en låt på engelska till svenska. man fick inte göra två och två
men hon sa inget om tre och tre haha så jag julia och julia var lite
busiga och gjorde exakt samma sak, vi skrev lite fakta om lady gaga
och vi skulle översätta speechless..hann ju dock inte skriva alls mycket
för att jag skulle på hälso kontroll och typ kolla rygg och hur lång jag var och så.

nu ska jag fortsätta att plugga, och sen blir det dans!
är inte jätte pepp på det nu när jag är så trött.
men jag vet att jag kommer ändra mig när jag väl börjar dansa ;)
imorgon blir det skola, och efter det blir det vara med andreas!
bloggar mera imorgon, puss på er ♥

bilden är tagen igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0