"vad gör han då?"

Hejsan bloggen!
kom hem för ett tag sen.
tina och nygren kom till mig ungefär samtidigt förut.
vi satt och väntade på patrik som är drygare än mig.
ja, det är ju helt otroligt!
efter ett tag så mötte vi honom.
vi drog till city och åt oss feta.
nej då men åt gjorde vi, haha.
efter det gick vi vidare till ica nygren och patrik
köpte sig en varsin 2 liters coca cola.
så jäkla tjocka är dom.
sen blev det vidare till tina, som tog tusen år som jag har skrivit i ett inlägg innan.
också blev det tvspel och lite sånt.
nu i slutet kollade vi på spiderman 3.
det var nog bara tina som var mest intresserad av filmen vill ja lova!
vi andra satt mest och flumma och skratta åt saker som
egentligen inte var alls kul när man tänker efter.
haha, tina var så söt.
varje gång det hände något i filmen " ÅH NEJ! :o"

Nygren: ja. den kommer från japan.
Hannah: kommer den från johan palm?

fan va rockigt att lägga smör i en stekpanna-patrik

katten i din stuga ser vinögd ut-patrik

ta ett djupt andetag,för jag är kissnödig-nygren

Tack för dagen. ♥


jag glömde säga att vi var och bada va ?






patrik hade min kamera typ hela kvällen.
haha,jag tycker patrik borde bli fotograf veeeeeeeerkligen!





Kommentarer
Postat av: S

Ja, med mig är det bara bra!

Hur är det med dig sötnos? :)

Hälsa dina vänner att dom ska va rädda om ditt fina hår ;)

kram!

2010-01-05 @ 23:43:35
URL: http://noty.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha de e vi ;) följer du vår blogg och jag lovar att du inte kommer bli missnöjd ! :D <333

2010-01-06 @ 02:22:57
URL: http://gretaomaggda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0