TACK FÖR DAGEN VÄRLDENS BÄSTA TINA GRIBERG <3

tjena bloggen ;)
dagen har varit så sjukt jäkla bra.
vi har gjort bort oss så jäkla mycket, och så blev man en aning kär i dom som jobba på carlings
paradise hotel peter och robin (L) jävlar va snygga pojkar.
det är riktigt trevligt att dom flörtar tillbaka också ;)
robin kika in när vi bytte om, det var en aning pinsamt.
han sa "har ni party eller" jag svarade självklart "självklart"
sen när vi skulle vinka till robin så typ sa jag fel namn till honom och tina hoppa
som fan och vinkade, åh pinsamma vi är. men dom var så jävla snygga!

haha mcdonalds ska vi nog inte prata om..haha sjukt kul var det!
tina griberg är nog bäst i världen, vi är så jäkla bra tillsammans.
vi var i sjukt mycket affärer, och vi hade som sagt party i varje provrum.
vi saknade robin ett tag när vi hade party inne på ginatricot :( hahaha.

jag köpte ett par jeans,en as söt tshirt,ett vitt linne,en mysig hoodtröja och en tröja!bilder kommer på kläderna lite senare idag! :)

den tröjan jag har på mig blev köpt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0