tack för dagen, jag gillar er (L)

nyss kommit hem från mina kära vänner.
som är riktigt normala,precis som jag!

nygren kom typ vid fem förut , dryg eller vad?
vi satt vid datorn skrattade åt massa videoinlägg från vissa personer.
"han är en människa,han har ett hjärta och han har en snopp"
efter det skulle tina hem och äta.
jag och nygren mötte patrik,vi gick sen till ica.
jag fick mig ett väldigt gott skratt när jag såg att dom hade
köpt halv ica. efter det gick vi i kylan hem till tina.
när vi väl var framme. gick vi till hennes rum och kolla på den här filmen:



ni som inte sett den filmen,och som vill se på en riktigt bra skräckis.
då tycker jag att ni ska se den!

medans vi kolla på filmen så blev det självklart mycket skratt.
och patrik och nygren tycker alltid att det är så kul
att kasta chips och sånt på tinas golv.
eller i våra glas där vi har dricka!

också så är det självklart att dom säger något as kul när vi ser på filmen:

Nygren: Hannah ta av dig topless,ställ dig under en brygga.
             så ska vi hugga en machete i huvudet på dig och se om du hinner
             känna smärtan innan du dör.
Patrik:man känner ju inte mer bara för man är topless?

Imorgon tror jag det blir dom igen.
är inte säker efter som dom inte riktigt svarar på det,
utan kanske samma dag det är då dom säger "men hallå vi skulle ju va med er"
har jag sagt att dom där pojkarna är riktigt smarta?
men tina blir det iallafall såklart :)
vi ska försöka fixa pengar, så vi kan köpa massvis med godis.
och kolla på wallander skytten. det ska bli mega mysigt! :)

p.s. mitt nyårslöfte var ju att sluta äta godis på vardagar och sånt dära.
men det går fan inte. det är riktigt svårt, men när skolan börjar igen.
då slutar jag att äta det på vardagar, då blir det bara på helgen! ;)

tack för dagen hörrni <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-06 @ 22:18:37
Postat av: Selma Aalachi

Sv.Allt är bara bra sj ? :P

2010-01-06 @ 22:19:41
URL: http://selmuut.blogg.se/
Postat av: tina tran

tycker filmen är skitdålig! Men alla har vi olika filmsmak :)



sv: tack ska du ha! :)

2010-01-07 @ 01:28:24
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0