since you walked out from my door, my feelings have been growing more

johans musik hjälper mig väldigt mycket.
är det något jag mår dåligt över(som nu tex)
då vill jag bara gå in till mitt rum, stänga dörren och lyssna på hans musik.
hans texter får mig att må bra på något sätt, och hans röst.
sen i maj är det bara honom jag lyssnat på,
och jag han inte sluta tröttna på dom låtarna. 
jag har nog aldrig tackat johan för dom fina låtarna
som gör så att jag mår så jäkla bra.nästa gång jag träffar honom,
måste jag fan ta och göra det.
även om jag inte kan tacka honom tillräckligt mycket.

tack för allt johan


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh tack så mkt! Desamma!

Det är bara bra tack, lite trött -.- Du då? =D

2010-01-10 @ 21:12:01
URL: http://eejrika.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV : tack så mycket :)



jadå det är bra med mig , själv då ? =)

2010-01-10 @ 21:52:50
Postat av: S A N N E

sv : tack så mycket :)



jodå det är bra med mig , själv då? =)

2010-01-10 @ 21:53:30
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0