måste försöka sitta mindre vid datorn under skoltid!

Jag började blogga i april, alltså för nästan snart ett år sedan! :)
det är riktigt coolt tycker jag. men sen dess har det blivit att bloggen har
blivit en del av sitt liv, när man gör någonting så tänker man ju
"åh det måste jag skriva i bloggen" osv.
men iallafall, det jag försöker komma fram till är, att mitt pluggande
har blivit riktigt dåligt pågrund av det. för jag kan verkligen inte
lägga ifrån mig datorn och börja plugga..det är inte alls bra.
jag måste verkligen bli bättre på det! okej, jag bloggar ju inte hela tiden.
men alltså, man kollar ju runt på alla andras bloggar och sånt.
det är ju ett beroende..

någon som känner som jag?
att datorn tar mer plats än pluggandet?


Kommentarer
Postat av: Filippa

sv; Imorgon blir det skola, vet inte riktigt annars :) Du?

2010-01-21 @ 21:38:59
URL: http://flings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0