jag har namnsdag idag!!

jag fick nyss reda på att jag har namnsdag idag.
haha, jag lyckas alltid att glömma det!

Vi var och åt pommes frites förut.
orka inte alls mycket, så tina fick mitt haha.
sen gick vi hem till tina och det tog 74746 år vill ja lova.
när vi väl kom fram så spelade vi wii sports resort.
och nu spelar vi guitar hero.
fast neäj, nu när jag sitter här och bloggar.
så står patrik och borstar mitt hår?
ja jag antar att han tänder på sånt
"jahaaaaja" sa han nu.
för övrigt så är tinas guitar hero gitarr helt cp.
vi vågar inte säga det så högt.
det kan faktiskt hända något hemskt då!

bloggar mer senare när jag kommer hem.
puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0