godnatt!

jag ska ta och plugga vidare nu sen gå och lägga mig.
ni kanske fattade att pluggandet gick ur uselt om ni läst det senaste inlägget haha.
fast innan det ska jag ta fram kläder som jag ska ha imorgon.
har lite kläder att välja emellan faktiskt, försökte kolla förut.
men jag vet inte vad jag ska ha på mig, det kan vara lite svårt ibland! ;)
tror det blir mina jeans med hål i grymt snygg är dom.
men om jag hade haft lite längre och snyggare ben hade dom
varit ännu snyggare. dom är lite stora vid vristerna eller va man ska säga.
det är lite synd..så vi får se ifall det blir dom imorgon!

jag är så jävla rädd över att jag ska vakna i natt och må sådär
dåligt igen..det var fan hemskt att vakna upp sådära.
och jag har ju sagt förut att jag har skräck för att må illa och spy.
för imorgon vill jag verkligen till skolan jag saknar verkligen min störda klass.
fast den jag saknar mest är ju självklart tina.. åh va saknad hon är <3
godnatt mina underbara läsare


jag bryr mig inte ett dugg om dig längre!

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: tack!jo allt är bra m mig!:) själv?

2010-01-22 @ 07:00:22
URL: http://lindah1.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

nej inte så svårt, mest roligt =)

2010-01-22 @ 08:56:24
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: ee

allt bra ?

2010-01-22 @ 09:00:00
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0