22:58

sitter här och snorar som bara den.
snyter mig hela tiden, det är sjukt jobbigt.
kände mig faktiskt lite piggare förut, men nu börjar
jag må riktigt kasst igen. något som jag inte kan klara mig
utan när jag är förkyld är nässpray!
måste nog tacka den som uppfann det.

såg sommaren med göran förut, i början var filmen as dryg.
men efter ett tag blev den ganska bra faktiskt.
fanns en del stunder man skrattade riktigt mycket!
måste också säga att det var nog ganska bra
att dansen börjar vecka fyra. egentligen skulle den ju börja vecka 3.
annars hade jag ju inte kunnat vara med och dansa nu när jag mår såhära!
jag ska nog ta och försöka sova om ett tag. men jag tror inte det kommer gå alls bra.

imorgon kommer det nog inte bli as bra bloggande.
inte för det vart det idag då men, jag är ju sjuk så att.
och imorgon måste jag plugga lite.
men matten glömde jag i skåpet, också skulle vi ha
prov eller något på matten på tisdag.
men vi får ju se om jag ens ska till skolan på måndag och tisdag.
eftersom jag mår väldigt väldigt dåligt!

sista inlägget för idag. godnatt på er! ♥



Kommentarer
Postat av: paulina alatalo - med ett hjärta av guld'♥

jag älskar din blogg & johan :)

2010-01-17 @ 09:48:50
URL: http://jagdiggarhonom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0