dåligt bloggande? svar ja

förlåtförlåtförlåtförlåt!
jag hatar mig själv just nu för att jag inte bloggat något alls idag.
men jag har faktiskt inte orkat. jag har såna dagar där jag inte orkar
blogga överhuvudtaget, och det får ni stå ut med!
men som sagt, var med andreas idag! :)
vi var vid datorn,spela fifa och JÄKLAR så bäst jag är på det.
bara för jag vann en hel del (a) haha.
men efter det blev det film och då såg vi denna:


jag har sett den förr, men jag tror nog jag aldrig ska se den igen.
usch usch usch, jag mådde så jävla illa.
allt jävla blod usch, jag har nog lite skräck för blod.
samtidigt var jag så jävla nära på att somna
det var länge sen jag var så här jävla trött.
tror jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll!

haha efter det kom min bror in i rummet.
han är ganska onormal och jag tror att andreas märkte det också.

tack för dagen andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0