4 januari

Godmorgon.
herregud, jag fick en chock när jag tog upp mobilen och kolla va klockan var.
den var alltså 12.30,jag kände mig rätt bra när jag vakna.
men när jag reser mig upp så dunkar det till i hela huvudet.
också nu när jag sitter här. är jag sjukt trött.
skulle egentligen vara med tina idag.
men som sagt,jag mår inte alls bra.
och det sjukaste är att jag och tina pratade om
att jag brukar bli riktigt sjuk på lov. typ få feber och massa.
så sa jag. fast det här lovet blev jag inte sjuk.
men lovet är ju inte precis över än, så börjar jag bli sjuk?

det är inte alls bra att jag mår såhär.
för jag vill kunna hitta på så mycket som helst på lovet som är kvar.
men imorgon blir det att va med tina! för då ska jag vara pigg och huvudvärks fri
har jag bestämt.jag tog en alvedon igår kväll, men den hjälpte ingenting.

men iallafall. det kommer nog bli väldigt dålig uppdatering idag.
och det är ju inte alls bra,för jag vill ju blogga som bara den.
för jag är ju rätt bra på det? jag blir ju bättre och bättre.
det märker jag ju på mina besökare. och det är ganska kul
att endel bloggar tar efter mig har jag märkt! ;) kom på något eget
så får ni andra besökare ska ni se. men det är väl kul att ni ser upp till mig eller något.

nu blir det att lägga sig i soffan.
kolla på något bra film,eller något på tv.
jag bloggar senare idag, om jag mår bättre såklart.
men det ska jag att ta och göra. för jag vill inte må såhär!


H a  d e t  b r a ,  p u s s ♥

måste säga att jag vill åka utomlands,NU!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0