24 januari

godmorgon allihopa!
jag vaknade typ för tio minuter sen, och det var skönt att sova så länge.
men när jag vaknade fick jag för mig att det var måndag.
så jag fick panik och tog upp mobilen och kolla va klockan var
men då såg jag att det stod söndag på mobilen, då blev jag väldigt glad.
om ett tag ska jag gå upp och göra mig i ordning, jag är fortfarande trött faktiskt.
men om några timmar ska jag ju till mina kusiner!
så idag kommer det inte bli så bra bloggning.eftersom jag ska plugga också,men vi får ju se hur det blir med det! haha.
just nu sitter jag och äter choklad,busig jag är!! choklad är gott , väldigt gott.

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

2010-01-24 @ 12:39:07
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Linda

SV; Tack så mycket =)

2010-01-24 @ 13:25:35
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0