23:54




Jag tror faktiskt jag ska ta och lägga mig snart. jag är väldigt trött..
imorgon ska jag på kalas typ vid klockan fyra-fem eller något.
min kusin fyller år , eller har fyllt år? va elak jag känner mig nu.
vet inte riktigt när han fyller år..men han blir iallafall 13!
och före jag ska dit och när jag kommit hem blir det plugg.
ska plugga so som bara den, för det är prov på fredag.
vill verkligen ha bra på det provet, för jag vet att om jag
pluggar riktigt ordentligt på det, blir jag förjävligt bra på det!
men jag är dålig på att plugga..min hjärna vill inte samarbeta med mig.
åh nej, det vill den aldrig! haha. helgen har gått riktigt fort,
fredagen var nog en bästa på länge. så jäkla bra var den!
tina griberg är bäst i världen, man blir lycklig av att va med henne ♥
hoppas nästa helg blir riktigt bra den med!! :)


Har ni haft en bra helg? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0