23 januari

hej bloggen.
nu ska jag berätta lite om dagen.
tina kom och hämtade mig, så cyklade vi till ishallen.
var inte alls mycket kvar av matchen typ en kvart.
var faktiskt lite kul att kolla på hockey faktiskt,trodde det skulle vara tråkigare.
när det var 1 minut kvar av matchen kom patrik,haha.
vi gick upp och köpte oss en varsin coca cola och väntade på nygren.
han var drygare än drygast faktiskt! inte dåligt det.
men till slut kom han, då åkte vi till tina.vi spelade lite wii, det är alltid lika trevligt det.
efter en stund gick vi till ceylan och åt pommes frites, mycket gott!
blev en jäkla mycket skratt..till slut blev jag as sur på patrik!
han är riktigt elak mot mig ibland..till slut kunde jag inte vara sur mer.
för han är en rolig jävel också! haha.
sen gick vi hem till mig,först gjorde vi inte så mycket.
spelade lite spel på varandras mobiler,var lite smått sociala och tog lite kort.
efter det fick jag och tina en sån jävla galen idé att vi skulle sminka patrik och nygren.
dom ville verkligen inte det först, men jag och tina är väldigt duktiga på att övertala.
foundation blev det, haha och jäklar så kul det var! dom blev snyggare med foundation på måste jag säga. men när dom skulle tvätta bort det var det inte lika kul för dom haha.men till slut så sminkade dom mig och tina med foundation, fina streck har man i pannan (y) läppglans på kinden och på hakan fick jag också, mycket vackert.


tack för en rolig dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0