22:23

sitter i sängen med min dator.
pratar med alexandra, tack för att du finns och förstår
jag vill se paradise hotel, jag tycker det ska va ett avsnitt varje dag.
men jag antar att det är ganska bra en då att det är på måndagar och tisdagar.
då har hannah något att se fram emot!
hela dagen i dag har jag tänkt "fan skola på måndag"
och har mått så jäkla dåligt över att jullovet snart är slut.
men nu känner jag att det faktiskt inte gör något alls.
visst jag hatar prov läxor och sånt. det gör väl alla?
och helst utav allt så skulle det ju vara gött med en veckas
lov till. men jag måste säga att jag mår sjukt bra av att
min klass är så förbannat bäst i världen(iallafall endel)
det händer något roligt varje dag,och dom får mig att må bra!
haha något hannah inte ser fram emot är no-lektionerna.
kenny säger att jag alltid blir aggresiv när vi har no.
och det kan jag hålla med han om, jag är sur på allt och alla då.
HAHA, jag hatar nog no mest utav allt.

Imorgon färgar jag håret!!
och ja, jag kommer vara riktigt nervös.
för jag hatar egentligen att göra förändringar med mitt hår.
eller ja, nu kommer det ju bli lite mörkare bara men.
jag har sjukt dåligt självförtroende och är as nervös
vad andra ska tycka. men jag hoppas det blir bra!

nu ska jag inte sitta här.
jag bloggar innan jag ska sova , kram på er ♥

helvete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0