22:03

tina har nyss gått hem.
så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra.
idag har jag och tina spelat yatzy ett antal gånger haha.
sett film,tv och sånt. vi båda var RIKTIGT trötta, och jag hade världens huvudvärk.
så idag ska jag verkligen försöka lägga mig tidigare, har mått ganska dåligt idag.
och ja, jag gör det fortfarande.
nu tror jag att jag ska kolla klart på fame, filmen var faktiskt bra!
sen ska jag kanske kolla på någon wallander film.
får se om jag bloggar mer idag, är tveksam.
men imorgon ska jag försöka blogga mera.
för imorgon får jag inte ha en sån här jäkla huvudvärk.
då dör jag! ha det bra alla underbara läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0