21:37

♥ hej bloggen.
tina kom till mig förut, jag hjälpte henne med bloggen.
och sen så åt vi lite. sen gick vi iväg till ica och köpte choklad!
jag har inte ens ätit upp den än, bara en rad.
riktigt ovanligt av mig! haha.
vi stötte på nygren på ica också, så han följde med oss hem.
vi satt vid datorn,prata lite och sånt.
sen skulle tina åka och kolla på mycket söta hundar.
då spelade jag och nygren lite rockband.
det var mycket trevligt, sen blev det att sätta sig vid datorn. kolla lite bilder och sånt!
och vill ni höra något sjukt, nygren sa "du är lite lik kenza på dom bilderna"
jag fick ett ganska cp ryck när han sa det.
det är många som sagt det till mig,och jag blir lika glad varje gång!! :D
kenza är nog den snyggaste jag vet måste jag säga.
men jag håller inte med folk som tycker att jag är lik henne.
men det är sjukt kul att folk tycker det, jag blir så glad.
men iallafall nu ska jag ta och duscha.
sen ska jag se på paradise hotel!

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0