21 januari

hej bloggen.
jag hade en riktig jobbig natt kan jag säga.sov inte alls bra.
och sen vid klockan fem så vakna jag av att jag hade as ont i magen
jag reste mig upp och kände att jag var påväg att spy,
så jag nästan springer till toan.och precis innan så ramlar jag typ ihop..fast jag svimma inte som tur var.men jag var hur yr som helst, det var as obehagligt.
efter ett tag började jag må lite bättre, så jag gick och la mig igen.

just nu sitter jag och kollar på disaster movie, en riktigt värdelös film!
ska snart ta mig något att äta tror jag. imorgon blir det skola!
hoppas inte jag vaknar upp sådär i natt igen bara.
men efter skolan så tyckte mamma att jag skulle bara ta det lugnt.
så ingen tina blir det..vilket som suger! :/
men på lördag blir det stan med henne,och sen på kvällen ska vi
se någon bra film och köpa chips och dipp, eftersom vi älskart! <3

jag saknar min bästavän ♥


VA I HELVETE SKA JAG FÄRGA MITT HÅR SÅ JÄVLA MÖRKT HELA TIDEN?
jag vill ha tillbaka hårfärgen som jag har på bilden ju :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0